E fia Ituaiga Fa'asoa Fa'amalama o lo'o i ai Molī Ala?

E masani ona faʻaaogaina le moli auala e faʻamalamalamaina ai auala i totonu o le taulaga ma nuʻu i tua e faʻaitiitia ai faʻalavelave ma faʻateleina le saogalemu.O le va'aia lelei i lalo ole ao po'o le po o se tasi lea o mea e mana'omia.Ma e mafai ona mafai ai e tagata taʻavale ona feoai i luga o auala i se auala saogalemu ma faʻamaopoopo.O le mea lea, e tatau ona fa'apipi'iina lelei ma fa'atumauina fa'amalama o le vaega o le LED e maua mai ai tulaga fa'amalama tutusa.

Ua faailoa mai e le alamanuia ituaiga autu e 5 o le tufatufaina atu o moli: Ituaiga I, II, III, IV, poʻo le Ituaiga V moli tufatufaina.E te fia iloa pe fa'apefea ona filifili fa'ata'ita'iga talafeagai ma sa'o?O iinei o le a matou faʻaalia ma faʻamatalaina ituaiga taʻitasi ma pe faʻafefea ona faʻaoga i LED fafo Area & Site Lighting

 

Ituaiga I

foliga

Mamanu Ituaiga I o se tufatufa itu itu e lua e iai le lautele pito sili e 15 tikeri i le cone o le moligao maualuga.

 Ituaiga-I-Tufatufa

Fa'aaogāga

O lenei ituaiga e masani ona faʻaoga i se nofoaga luminaire e lata ane i le ogatotonu o se auala, lea o le maualuga faʻapipiʻi e tutusa ma le lautele o le auala.

 

Ituaiga II

foliga

O le lautele pito sili ona lelei o le 25 tikeri.O le mea lea, e masani ona fa'aoga i moli o lo'o tu i po'o latalata i itu o auala vaapiapi.E le gata i lea, o le lautele o le auala e le sili atu i le 1.75 taimi le maualuga o le faʻatulagaina.

 Ituaiga-II-Tufatufa

Fa'aaogāga

Alatele ala savali, o nofoaga tetele e masani ona tu i tafatafa o le auala.

 

Ituaiga III

foliga

O le lautele pito sili ona fiafia i ai o le 40 tikeri.O lenei ituaiga o loʻo i ai le lautele o le faʻamalamalamaina o le eria pe afai e te faia se faʻatusatusaga tuusaʻo i le tuʻufaʻatasiga II LED.E le gata i lea, o loʻo i ai foi se faʻatulagaga asymmetric.Ole fua ile va ole lautele ole fa'amalamalamaga ma le maualuga ole pou e tatau ona itiiti ifo ile 2.75.

 Ituaiga-III-Tufatufa

Fa'aaogāga

Ia tuu i le itu o le eria, e mafai ai ona susulu atu le malamalama i fafo ma faatumu ai le vaega.E maualuga atu le togi nai lo le Ituaiga II ae e pupuu le togi o le itu i le itu.

 

Ituaiga IV

foliga

Le malosi tutusa i tulimanu mai le 90 tikeri i le 270 tikeri.Ma o loʻo i ai se lautele lautele e sili ona fiafia i ai o le 60 tikeri.Fa'amoemoe mo le fa'apipi'i i tafatafa o le auala i luga o le lautele o auala auala e le sili atu i le 3.7 taimi le maualuga.

 Ituaiga-IV-Tufatufa

Fa'aaogāga

Itu o fale ma puipui, ma le nofoaga o paka ma pisinisi.

 

Ituaiga V

foliga

Fausia se faʻasalalauga 360 ° faʻataʻamilomilo e tutusa lelei le tufatufaina o moli i tulaga uma.Ma o lenei tufatufaga o loʻo i ai se simmetry lapotopoto o moligao vae e matua tutusa lava i itu uma e matamata ai.

 Ituaiga-V-Tufatufa

Fa'aaogāga

Ogatotonu o auala, motu tutotonu o le ala paka, ma fetaulaiga.

 

Ituaiga VS

foliga

Fausia se sikuea sikuea 360 ° tufatufa e tutusa le malosi i itu uma.Ma o lenei tufatufaga o loʻo i ai se faʻatusa sikuea o le moligao e matua tutusa lava i itu uma i tua.

 Ituaiga-V-faatafafa-Tufatufa

Fa'aaogāga

Ogatotonu o auala, motu tutotonu o le ala paka, ma fetaulaiga ae i lalo o se manaoga o se pito sili atu ona manino.


Taimi meli: Oke-28-2022